Η Tsakiris family στο Woman’s eye

0
782

 

 

Η TSAKIRIS FAMILY AE είναι μια οικογενειακή επιχείρηση, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των τροφίμων από το 1963. Η έδρα της βρίσκεται στη Νεοχωρούδα Θεσσαλονίκης και οι περιοχές εξυπηρέτησής της είναι ολόκληρη η ελληνική επικράτεια. Θεωρείται μια από τις κορυφαίες στο είδος της και πρόσφατα αναδείχθηκε μία από τις 21 πιο ιστορικές παραδοσιακές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης. Η Tsakiris Family σήμερα απαρτίζεται από δύο brands, τα Αβγά Καλημέρα Τσακίρη, μέσω των οποίων καταξιώθηκε στη συνείδηση των καταναλωτών ως εταιρία παραγωγής προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας και τα δημητριακά Le Petit Déjeuner.

1.Κ.Τσακίρη πώς νιώθετε με το γεγονός ότι ειστε ο συνεχιστής μιας οικογενειακής επιχείρησης με τοσο μεγάλη παράδοση και ποιότητα στο χώρο της αβγοδιατροφής;

Η οικογενειακή μας επιχείρηση ασχολείται με τον χώρο της αβγοπαραγωγής από το 1963. Εγώ και η αδερφή μου Μαρία, είμαστε η τρίτη γενιά της οικογένειας και είμαστε περήφανοι που κρατώντας τα ηνία της επιχείρησης, είμαστε σε μια τροχιά υγιούς ανάπτυξης. Τα τελευταία χρόνια έχουμε καθετοποιήσει την επιχείρηση, λανσάρουμε νέα προϊόντα και όλα αυτά διατηρώντας τις αξίες που έχουν καταταστήσει την οικογενειακή μας επιχείρηση διαχρονική.

 

2. Ποιες είναι οι ποιότητες αβγών που παράγετε και ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ τους;
Το αβγό είναι ένα προϊόν το οποίο χαρακτηρίζεται από το μέγεθος του και τον τρόπο εκτροφής των ορνίθων που το παράγουν.
Διαχωρίζεται σε μικρό (μέχρι 53γρ), μεσαίο (από53 έως 63γρ), μεγάλο (από 63 έως 73γρ) και γίγας (από 73γρ και πάνω).
Επίσης, υπάρχουν και οι τρόποι εκτροφής των ορνίθων, οι οποίοι χαρακτηρίζουν το αβγό.Υπάρχουν τα κλασικά αβγά κλωβοστοιχείας, από κότες που εκτρέφονται σε πλήρως αυτοματοποιημένους κλωβούς, τα αβγά αχυρώνα, από κότες που εκτρέφονται ελεύθερες μέσα σε αχυρώνα, τα αβγά ελευθέρας βοσκής, από κότες ελεύθερες και αβγά βιολογικής γεωργίας, από κότες που ζουν ελεύθερες σε κτήμα πιστοποιημένο βιολογικό και  τρέφονται με βιολογικές ζωοτροφές.

Επίσης, υπάρχουν και τα αβγά με ενισχυμένα λιπαρά Ω3, κάτι που επιτυγχάνεται με ένα διαφορετικό σιτηρέσιο, πλούσιο σε Ω3 λιπαρά.

3.Ποιες ειναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις με τις οποίες έρχεστε καθημερινά αντιμέτωποι;
Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε καθημερινά, είναι το να καλύπτουμε τις ανάγκες και προσδοκίες των απαιτητικών μας καταναλωτών. Επίσης μια μεγάλη πρόκληση είναι η
εξαγωγή των προίόντων μας στο εξωτερικό και  το χτίσιμο της μπράντας μας και σε άλλες αγορές.
4. Πώς καταφέρνετε σε εποχές μεγάλης οικονομικής ύφεσης, όπως αυτή που ζούμε, να διατηρείτε την υψηλή ποιότητα;
Η οικονομική ύφεση που διανύουμε, έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στον κόσμο και έχει μειώσει δραματικά την αγοραστική του δύναμη. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι οι Έλληνες
καταναλωτές μπορούν να δεχθούν μειώσεις στην ποιότητα της διατροφής τους. Είμαστε πολύ απαιτητικός λαός στο κομμάτι της διατροφής και οι εταιρίες τροφίμων που το έχουν κατανοήσει και μεριμνήσει ώστε να προσφέρουν σταθερά προϊόντα υψηλής ποιότητας μακροπρόθεσμα θα είναι κερδισμένες.
5.Τι είναι αυτό που κάνει τη δική σας εταιρεία αβγων να διαφέρει  από τις υπόλοιπες; 
Από τη μεριά μας προσπαθούμε να έχουμε μια σταθερά υψηλή ποιότητα τόσο στα προϊόντα που παράγουμε όσο και στις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες, όπως είναι η άμεση ανταπόκριση στις παραγγελίες. Αυτό που μας κάνει να διαφέρουμε είναι ότι βάζουμε στο επίκεντρο το αβγό και το διαχειριζόμαστε όπως ακριβώς του αρμόζει: Ως την πιο πλήρη διατροφικά τροφή που είναι απαραίτητη γαι την παρασκευή του συνόλου των φαγητών που τρώμε.
6. Ποιες είναι οι διακρίσεις που έχετε πάρει ως εταιρεία;

Η μεγαλύτερη διακριση της εταιρίας μας είναι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών μας τα τελευταία 55 χρόνια. Τα Αβγά Τσακίρη πρόσφατα τιμήθηκαν ως μια από τις 21 ιστορικότερες επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης και ένα από τα μακροβιώτερα ελληνικά brands.

p
7. Έχετε κατακτήσει τα ράφια των ελληνικών σουπερ μάρκετ. Εξαγωγές κάνετε; Και αν ναι σε ποιες χώρες; Πόσο εύκολη ειναι η αγορά έξω; 

Η μεγάλη μας πρόκληση είναι το να εξάγουμε τα προϊόντα μας και να τα τοποθετήσουμε σε νέες υγιείς αγορές. Από το 2016 έχουμε ξεκινήσει τις πρώτες μας εξαγωγές, και σήμερα τα προϊόντα Le Petit Dejeuner βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ της Ρωσίας, της Νότιας Κορέας, της Ταιβάν και της Κίνας.

8. Ποια είναι τα επόμενα επιχειρηματικά σας πλάνα;
  1. Έως το τέλος του 2018 θα έχει ολοκληρωθεί το νέο μας συσκευαστήριο αβγών, κάτι που θα υπερδιπλασιάσει τη δυναμικότητα μας, η νέα γραμμή παραγωγής Gluten Free μπάρας δημητριακών και οι νέες εγκαταστάσεις logistic στη Θεσσαλονίκη. Εντός του Σεπτεμβρίου θα ολοκληρωθεί η μεταφορά του κέντρου Logistic μας στη Νότια Ελλάδα, από την Μεταμόρφωση σε νέες εγκαταστάσεις στον Αυλώνα. Τέλος, μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχουν τοποθετηθεί στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ, τα νέα ready to drink παστεριωμένα πρωτεϊνούχα ποτά αβγού με γεύσεις.
Ευχαριστώ πολύ τον Παύλο και την Μαρία Τσακίρη για την συνεργασία που είχαμε σε όλη τη διάρκεια της συνέντευξης.

 

Previous articleEurovision 2019: Με κοινό στο Green Room!
Next articleΟι Koza Mostra τραγουδούν… “Alcohol is free” στο Burger Fest’18!
Ευαγγελία Τζιάκα
Η Ευαγγελία Τζιάκα τελείωσε Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και συνέχισε τις σπουδές της στο τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας όπου και φοιτά στο τρίτο έτος. Από αγάπη για την αρθρογραφία και την κοινωνία δημιούργησε αρχικά το Πηγή Παιδείας . Ύστερα από την πολύ επιτυχημένη πορεία του Πηγή Παιδείας αποφάσισε να δημιουργήσει το Woman's eye προσπαθώντας να αναδείξει όχι μόνο την μοναδικότητα της γυναίκας αλλά και όλα εκείνα τα πολιτιστικά και επιχειρηματικά δρώμενα που συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη και στις γύρω περιοχές.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here